نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی
سرخط خبرها

پیروزی اسلامی در وقت اضافه|ذوب آهن عقب ماند

  • کد خبر: ۶۱۰۳۷
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
پیروزی اسلامی در وقت اضافه|ذوب آهن عقب ماند
تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین با برتری ۸۰ - ۷۴ در اوورتایم برابر ذوب آهن اصفهان در سری فینال یک بر صفر پیش افتاد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال شورا و شهرداری قزوین و ذوب آهن اصفهان امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار و در نهایت به نفع قزوینی‌ها به پایان رسید.
قزوینی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و ۹ امتیاز از حریف پیش افتادند، اما با اضافه شدن بازیکنان خارجی ذوب آهن روند بازی عوض شد و این تیم موفق شد اختلاف ایجاد شده را جبران کند. شهرداری بازی را با دفاع منسجم و چرخش و پوشش‌های عالی آغاز کرد. در حمله نیز بازیکنان این تیم با اقدام‌های مناسب از جمله شوت‌های مالکوم گرنت از ذوب آهن پیش افتادند. ذوب آهن با امتیازآوری سجاد مشایخی از تسلط شهرداری در بازی کم کرد و در نهایت کوارتر اول با نتیجه ۱۹ بر ۱۹ به پایان رسید.
روند بازی در کوارتر دوم همانند کوارتر اول با برتری قزوین دنبال شد و ذوب آهن پس از کسب امتیاز پنجم ۵ دقیقه در کسب امتیاز ناکام ماند. بازی گرفتن از طاهرخانی و شلوشی توسط محمدرضا اسلامی و تقسیم بازی بین نفرات در آغاز وقت دوم جواب داد، اما تیم قزوینی نتوانست مانع گلزنی مشایخی شود. حضور مؤثر آستین و دلیرزهان در طول بازی در نیمۀ نخست نیز عامل دیگر برتری شهرداری در امتیازات ۳۷ بر ۳۲ به نفع شهرداری بود.
ذوب آهن متفاوت از نیمه اول پا به کوارتر سوم گذاشت و نیمه دوم با جنگندگی بازیکنان هر دو تیم ادامه یافت. محمد یوسف‌وند نتیجه را به تعادل کشید. با سه خطایی شدن مشایخی گلزنی به اکبری واگذار شد. بهرام‌زاد هم بازی‌گردانی را برای دقایقی برعهده گرفت و ذوب آهن ۵۳ بر ۴۶ پیش افتاد.
شهرداری قزوین در کوارتر چهارم بازی بهتری ارائه داد و بازیکنان آن‌ها دوباره در کوارتر چهارم کولاک کردند. وقتی که عقب‌ماندگی ۹ امتیازی را در بازی ۹ – ۰ جبران کردند. این برتری با یک امتیاز و سه امتیاز صالحی به ۱۳ – ۰ ارتقا یافت و نتیجه ۵۹ – ۵۵ به نفع شهرداری شد و در نهایت در امتیاز ۶۷ به تساوی رو کار به اورتایم کشید.
شهرداری قزوین که در این دیدار بازی بهتری ارائه داد در اورتایم هم به حق خود رسید و با برتری ۱۳ بر ۷ پیروز اولین مصاف دو تیم در پلی اف شد. حضور موفق شلوشی یا لحظاتی طاهرپور منجر به استراحت و مدیریت خطا‌های آستین شد تا این بازیکن ۴ خطایی، در وقت اضافی حضور مؤثری داشته باشد. آرش محمودیان که در طول بازی خوب دفاع کرده بود در این دقایق با تجربه ظاهر شد و در نهایت قزوینی‌ها این بازی را ۸۰ بر ۷۴ از آن خود کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->